بهترین پورن استارهای جهان آشنا شوید + معرفی بازیگران فیلم های پورن

بهترین پورن استارهای جهان آشنا شوید + معرفی بازیگران فیلم های پورن

با 8 تا از بهترین پورن استارهای جهان آشنا شوید ! 

در این مطلب با 8 بهترین پورن استارهای جهان آشنا می شویم. صنعت پورن بعد از (فروش اسلحه) پردرآمدترین صنعت جهان می باشد، پورن استارها شهرت بسیار زیادی دارند و جزو سلبریتی های محبوب و داغ محسوب می شوند. در ادامه این مقاله با 8 تا از پروفروش ترین و بهترین پورن استارهای زن جهان آشنا خواهیم شد. با فوتبال 91 همراه باشید.

 

آشنایی با بازیگران پورن استارهای زن جهان

چه این شغل را ناشریف بدانید و چه طرفدار فیلم های پورنو باشید، باید بدانید که صنعت پورن فوق العاده پولساز است و فوق العاده طرفدار دارد. حتی کسانی که مخالف پورن استارها هستند در خلوت خود فیلم های پورن تماشا می کنند یا حداقل یک بار در زندگی شان وارد سایت های پورنو شده اند. پس اشکالی ندارد اگر درمورد ستاره های این صنعت اطلاعاتی داشته باشیم.

 

1. August Ames

آشنایی با بازیگران پورن استارهای زن جهان

قد: 1.67

وزن: 60 کیلوگرم

متولد سال: 1373

نام اصلی: Mercedes Grabowski

 

خانم آگوست ایمز بهترین پورن استار جهان می باشد. از نظر اکثر کاربران او بهترین پورن استار زن است و چهره و اندام کاریزماتیکی دارد. فیلم های خانم آگوست در تمام دسته بندی های پورن (آنال، دسته جمعی، خشن، هات و…) قرار دارند و او در صنعت خود یک حرفه ای تمام عیار تلقی می شود.

 


 

2. Mia Malkova

معرفی بازیگران فیلم های پورن

قد: 1.70

وزن: 56 کیلوگرم

متولد سال: 1371

نام اصلی: Mia Malkova

 

خانم میا مالکووا رتبه دومین پورن استار محبوب را به خود اختصاص داده است. از نظر کاربران او ظاهر و اندام بسیار جذابی دارد، در کار خود حرفه است و ویدیوهای وی میلیون ها بار دیده شده اند. نکته جالب درمورد میا این است که: او یک روز مادرش را به سر صحنه فیلم برداری می آورد و در مقابل چشمان او فیلم برداری آغاز می شود، مادر میا با سکوتی عجیب به دخترش نگاه می کرده است.

 


 

3. Jesse Jane

عکس های سکسی پورن استارهای مشهور

قد: 1.60

وزن: 53 کیلوگرم

متولد سال: 1359

نام اصلی: Cindy Taylor

 

خانم جسی جین سومین پورن استار محبوب جهان است. او از دید کاربران، خصوصا نوجوانان به عنوان یکی از داغ ترین سوپراستارهای صنعت پورن انتخاب شده است. او 20 سال است که در این حرفه فعالیت می کند و یکی از ثروتمندترین بازیگران پورنو می باشد، او از نظر ثروت و زیبایی با آنجلا هیز مقایسه می شود.

 


 

4. Julia Bond

بهترین بازیگران فیلم های پورن

قد: 1.52

وزن: 45

متولد سال: 1365

نام اصلی: Julia Bombay

 

خانم جولیا بوند پربازدیدترین ویدیوها را در سایت های پورنو دارد، او به خاطر شوخ طبعی و توانایی در انجام (ساکشن) بین طرفداران صنعت پورن محبوب شده است. نکته جالب درمورد خانم جولیا بوند این است که او زمانی می خواست خواننده شود اما وقتی دید هیچکس به آهنگ های او گوش نمی کند دوباره به دنیای پورن بازگشت.

 


 

5. Alexis Texas

بهترین پورن استارهای جهان آشنا شوید + معرفی بازیگران فیلم های پورن

قد: 1.72

وزن: 64 کیلوگرم

متولد سال: 1364

نام اصلی: Thea Alexis Samper

 

خانم الکسیس تگزاس بارها به عنوان بهترین پورن استار جهان شناخته شده است. او در بین مردم کشور ما هم شهرت بسیار زیادی دارد، اکثر مردم ما او را بسیار شبیه به بهاره رهنما توصیف کرده اند. او به خاطر توانایی های خود در این حرفه و همچنین چهره و اندام جذابی که دارد به شهرت بالایی دست پیدا کرده و یکی از ثروتمندترین بازیگران پورن جهان است.

 


 

6. Stormy Daniels

قد: 1.70

وزن: 57

متولد سال: 1358

نام اصلی: Stephanie Clifford

 

خانم استورمی دنیلز یکی از مشهوترین و قدیمی ترین بازیگران فیلم های پورنوگرافی می باشد، در چند سال اخیر نام او بسیار پررنگ شد و این موضوع باعث شد فیلم های او فروش و بازدید بسیار زیادی داشته باشند. او و دونالد ترامپ وارد یک دعوا شده بودند و ترامپ او را (صورت اسبی) خطاب قرار داده بود، ظاهرا دونالد ترامپ با او رابطه جنسی داشته است.

 


 

7. Cassidy Banks

با 8 تا از بهترین پورن استارهای جهان آشنا شوید!

قد: 1.65

وزن: 55 کیلوگرم

متولد سال: 1372

نام اصلی: Shea Mary

 

خانم کسیدی بنکس یکی از جوان ترین و محبوب ترین چهره های دنیای پورن است. از دید کاربران او چهره و اندامی به شدت جذاب و فریبنده دارد، این پورن استار در تمام دسته بندی ها پورنو فعالیت داشته و از سال 2015 تاکنون درآمد بسیار زیادی از حرفه خود بدست آورده است. آمریکایی ها و اروپایی ها قسمت اعظم طرفداران او را تشکیل می دهند.

 


 

8. Pinky June

قد: 1.65

وزن: 46 کیلوگرم

متولد سال: 1371

نام اصلی: Ingrid Štěpánková

 

خانم پینکی جُون نیز یکی از جوان ترین چهره ها در صنعت پورن می باشد، او به خاطر اندام ریز و فریبنده خود تبدیل به یکی از بهترین پورن استارهای جهان شده است. پینکی از دید اکثر کاربران به عنوان داغ ترین بازیگر فیلم های پورن انتخاب شده است، او به خاطر ویدیوهای (آنال) و (دسته جمعی) خود مورد توجه کاربران و خریداران فیلم های پورن قرار گرفته است.

 

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
عکس های خفن الهام عرب + بیوگرافی الهام عرب و اینستاگرام
عکس های خفن الهام عرب + بیوگرافی الهام عرب و اینستاگرام