بیوگرافی هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan عکس های خفن

بیوگرافی هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan عکس های خفن

بیوگرافی هافیت گولان مدل مشهور 

در این بخش بیوگرافی هافیت گولان مدل مشهور اسرائیلی را مرور می کنیم. هافیت گولان توسط افراد مشهور از جمله: تهی، پویان مختاری، مونتیگو، صدف بیوتی، سارا دستجانی و… در اینستاگرام دنبال می شود و کاربران می خواهند درباره این مدل مشهور اطلاعات بیشتری داشته باشند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این مدل مشهور در سایت های فارسی زبان وجود ندارد. در ادامه بیشتر صحبت می کنیم.

 

هافیت گولان مدل اسرائیلی کیست؟

بیوگرافی هافیت گولان

هافیت گولان در بین کاربران فارسی زبان زمانی مشهور شد که عکس های از او و سلبریتی های ایرانی در شبکه های مجازی منتشر شد، در فضایی که افراد مشهور درجه یک در سطح جهانی حضور داشتند. بسیاری از کاربران می خواهند درباره او اطلاعات بیشتری داشته باشند اما هیچ اطلاعاتی از او در سایت های فاریس وجود ندارد، بنابراین ما بیوگرافی او را جست و جو کرده و برای شما به اشتراک می گذاریم.

 

مشخصات ظاهری هافیت گولان

او چشمانی قهوه ای و موهای بلوند دارد.

قد او 5 فوت و 9 اینچ می باشد.

وزن او در حدود 58 کیلوگرم است.

او بیش از 2.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

در صنعت مدلینگ فعال است.

جزو شاخ های اینستاگرامی می باشد.

 

همه چیز درباره هافیت گولان hofit golan

درباره هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan

هوفیت جولان در 8 اوت 1985 در نتانیا، اسرائیل متولد شد. او از نژاد یهودی-اسرائیلی است. پدرش قبلاً برای مهندسی آیرودینامیک کار می کرد و باعث شد آنها از خاورمیانه به کانادا نقل مکان کنند. در آن زمان، هافیت سن و سال بسیار کمی داشت. بعدها، او بیشتر دوران کودکی و نوجوانی خود را در تورنتو کانادا گذراند.

 

خانواده هافیت گولان

عکس های لخت هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan

مادر هافیت گولان نیز عضو سابق نیروی دریایی بود. در حال حاضر، او  کارهای سلامتی و زیبایی را در تورنتو انجام می دهد. برادر او یک خلبان است و خواهرش نیز بازیگر است.

 

هافیت گولان چگونه مشهور شد؟

در کشور کانادا، او که کودکی خارجی بود، احساس طرد شدگی و غریبی می کرد. با این حال، او بر این احساس غلبه کرد و از 14 سالگی وارد دنیای سرگرمی شد. در آن زمان، او در نمایش محبوب رقص کانادا، Electric Circus ظاهر شد. با حرکت به جلو، گولان دوستان اطراف خود را دید که به الکل و مواد مخدر روی آورده اند. با این حال او هرگز علاقه ای به مخدرها و روانگردان ها نشان نداد.

عکس های 18+ هافیت گولان مدلینگ مشهور

بعداً، هنگامی که 20 ساله شد، او به تنهایی به میامی آمریکا نقل مکان کرد و در آنجا اولین شرکت تجارتی خود را راه اندازی کرد. در همان زمان، او به عنوان مدل شروع به کار در صنعت مد کرد. او به عنوان مجری، در Fashion TV ظاهر شد. بعداً ، او با کانالهای مختلف پخش مد بین المللی نیز کار کرد.

 

دیگر فعالیت های هافیت گولان

بیوگرافی هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan

جدا از این، او همچنین به عنوان یک سفیر تأثیرگذار در صنعت مد و یک چهره مشهور در اینستاگرام با بیش از یک میلیون دنبال کننده، به چهره ای محبوب تبدیل شد. همچنین، او به عنوان بهترین تأثیرگذار سبک زندگی در تمام شبکه های اجتماعی معرفی شده است.

 

میزان درآمد هافیت گولان

از سال 2020، دارایی او 4 میلیون دلار در سال تخمین زده شده است. درآمد وی به عنوان مجری تلویزیون در محدوده 32 تا 128 هزار دلار است. جدا از این، او از طریق کار بر روی Fashion و Travel در اینستاگرام دست به کار می شود. به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام، او در بازه 2.5k تا 4.3k $ درآمد کسب می کند.

 

ازدواج و همسر هافیت گولان

بیوگرافی هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan

هیچ جنجالی و رسوایی در رابطه با او وجود ندارد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه او با جسی میستر قرار دارد. این گمانه زنی ها از آنجا آغاز شد که میستر تصاویر خود را در کاخ استاد بزرگ شوالیه های رودز ارسال کرد. با این حال، او هرگز شایعات را تصدیق نکرده است. او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

عکس های داغ هافیت گولان

عکس های لخت هافیت گولان کنار ساحل

بیوگرافی هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan

عکس های سکسی هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan

اندام سکسی هافیت گولان مدل مشهور Hofit Golan

پیج اصلی هافیت گولان hofitgolanofficial@

 

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن | از میا خلیفه تا کایران لی
شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن | از میا خلیفه تا کایران لی