آیا توبی مگوایر قمارباز است؟

آیا توبی مگوایر قمارباز است؟

آیا توبی مگوایر قمارباز است؟ 

آیا توبی مگوایر قمارباز است؟ باید بگوییم که توبی مگوایر با بازی در نقش پیتر پارکر در سه گانه مرد عنکبوتی، مشهور شد. از آن زمان این بازیگر در نقش های بزرگ سینمایی انتخاب شده است. اما اخیراً داستان هایی منتشر شده است که نشان می دهد مگوایر راه جدیدی برای کسب درآمد پیدا کرده است. طبق منابع متعدد، مگوایر به قمار علاقه پیدا کرد. به طور خاص، او از اجرای بازی های پوکر در میان هالیوودی ها لذت می برد.

 

اگر یک چیز در مورد افراد مشهور می دانیم این است که نمی توانید هر شایعه ای را که درمورد آنها می شنوید باور کنید. با این حال، منابع متعددی وجود دارد که از برخی از این داستان ها به توبی مگوایر مربوط می شود. در اینجا سه ​​داستان و عکس های متعدد، در مورد قماربازی مگوایر وجود دارد که طبق همه گزارش ها، به نظر می رسد درست باشد.

 

توبی مگوایر در فیلم بازی مولی

ما برای اولین بار به لطف “پرنسس پوکر”، مولی بلوم، با عادات قمار توبی مگوایر آشنا شدیم. اسطوره پوکر زیرزمینی در خاطراتش جزئیات تعامل خود با برخی از ستاره های نخبه هالیوود از جمله مگوایر را شرح داده است. کتاب «بازی مولی» یکی از اولین نگاه‌های ما به رینگ پوکر هالیوود بود. در خاطرات بلوم از افراد مشهور زیادی مانند لئوناردو دی کاپریو، بن افلک و حتی الکس رودریگز نام برده شده است.

آیا توبی مگوایر قمارباز است؟

با این حال، نام هیچ ستاره ای بیش از مگوایر در این کتاب ذکر نشده است. بعد از انتشار کتاب «بازی مولی» سرانجام فیلمی به همین نام ساخته شد. داستان فیلم به کتاب وفادار ماند، اما برخی تغییرات کلیدی مانند معرفی کاراکتری به نام Player X. هم در این فیلم وجود داشت. بسیاری از تماشاگران فیلم نقاط بین رفتار بازیکن ایکس، و حساب‌های بلوم از مگوایر را به هم مرتبط کردند.

 

بیشتر بخوانید: آیا قمار کردن کار اشتباهی است؟

 

مگوایر ظاهرا کسی است که در بازی مولی خرابکاری کرده است. با این حال، مگوایر ممکن است درگیر تمام اقدامات بازیکن X هم نباشد. به گفته کارگردان فیلم، آرون سورکین، بازیکن ایکس، بر اساس افراد مشهور و نه فقط مگوایر ساخته شده است. با این حال، نادیده گرفتن شباهت‌های حساب‌های بلوم از مگوایر و بازیکن ایکس دشوار است.

 

حلقه قمار توبی مگوایر

به گفته بلوم، مگوایر در نهایت رینگ پوکر هالیوود را به دست گرفت. سپس، در سال 2020، هیوستون کورتیس کتاب خود را با عنوان “سرقت میلیارد دلاری هالیوود” منتشر کرد که اطلاعات بیشتری در مورد این وضعیت به ما داد. کرتیس ادعا می کند که او به اداره حلقه قمار توبی مگوایر کمک کرده است. او ادعا می‌کند که این زوج بازی‌ها را از اوایل سال 2005 شروع کردند.

آیا توبی مگوایر قمارباز است؟

با این حال، کورتیس همچنین بیان می‌کند که بازی‌های پوکر آنها به دور از (عادلانه بازی کردن) بود. به گفته کرتیس، این دو نفر ثروتمندترین افراد هالیوود را برای بازی پوکر خود هدف قرار می دهند. سپس، کرتیس چیپ ها را برای ثروتمندترین بازیکنان روی میز می‌ریزد. مگوایر می‌توانست از مهارت‌های پوکر خود برای جمع‌آوری مبالغ هنگفتی استفاده کند.

 

نویسنده ادعا می کند که بازی ها از همان ابتدا یک درهم و برهم بودند. با این حال، این دو برای کسب سود باید به مهارت های مگوایر تکیه می کردند. به گفته کرتیس، این یک (مسئله) نبود. کرتیس همچنین بیان می‌کند که تقلب در بازی‌های پوکر یک امر هفتگی بودند. مگوایر، کرتیس و سایر بازیکنان هر سه‌شنبه در مکان‌های مخفی در اطراف هالیوود ملاقات می‌کردند.

 

بیشتر بخوانید: قماربازان حرفه ای چگونه پول در می آورند؟

 

توبی مگوایر چقدر از قمار درآمد داشته است؟

به گفته کرتیس و دیگران، تعداد زیادی از ستاره‌های مشهور در بازی‌های پوکر مگوایر بازی کردند و شکست خوردند. کورتیس ادعا می کند که گای لالیبرته، بنیانگذار سیرک دو سولیل، یک بار در یک بازی 2 میلیون دلار ضرر کرده است. بنابراین، قماربازی توبی مگوایر چقدر برای این بازیگر محبوب درآمد داشته است؟ کرتیس و دیگران تخمین زده اند که مگوایر بین 30 تا 40 میلیون دلار درآمد داشته است.

 

آیا توبی مگوایر به قمار اعتیاد دارد؟

مهارت های پوکر مگوایر باید در سطح نخبه بوده باشد تا بتواند در مدت زمان کوتاهی این همه پول را به دست آورد. با این حال، این گزارش ها، نگرانی هایی را در مورد این بازیگر ایجاد کرده است. یک سوال که باقی می ماند این است که آیا توبی مگوایر به قمار اعتیاد دارد یا خیر. جزئیات رینگ پوکر غیرقانونی مگوایر هنوز مبهم است. به هر حال، کورتیس و بلوم تنها افرادی هستند که در مورد این فعالیت ها صحبت می کنند.

آیا توبی مگوایر قمارباز است؟

به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مردم مگوایر را به عنوان یک معتاد به قمار نام برده اند. چیزی که حالا می دانیم، این است که مگوایر دیگر قمار نمی کند. چه او واقعاً معتاد بود یا نه، به نظر می‌رسد که این بازیگر تصمیم گرفته است به طور کلی از بازی دور بماند. اما مهارت‌های قمار توبی مگوایر طی سال‌ها انجام بازی‌های با ریسک بالا توسعه یافته و حالا او یک حرفه ای است.

 

چگونه مانند توبی مگوایر پوکر بازی کنیم؟

برای اینکه یک بازیکن خوب پوکر باشید نیازی به یک میلیون دلار سرمایه ندارید. با این حال، اگر می‌خواهید بازی‌های پوکر با پول واقعی را انجام دهید، به مقداری پول برای بازی کردن نیاز دارید. مثلا استفاده از بونوس های ثبت نام در یک سایت پوکر، یک راه عالی برای دریافت پول اضافی برای بازی است. استفاده از جوایز می تواند به شما کمک کند تا سرمایه خود را به طور تصاعدی گسترش دهید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین ترفندهای قمار که باعث برد همیشگی شما می شوند!

 

همچنین سایت های پوکری وجود دارند که به بازیکنان اجازه ورود رایگان به مسابقات پوکر آنلاین را می دهند. این پیشنهادات سود را تضمین می کنند، البته اگر بتوانید آن را به پول تبدیل کنید. سایت پوکر سیگاری بت یکی از این سایت های عالی می باشد. برای ورود، می توانید بر روی لینکی که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. می توانید به طور کاملا رایگان در این سایت عضویت داشته باشید.

 

همچنین یکی از بزرگترین درس هایی که هر بازیکن پوکر می تواند از مگوایر بیاموزد، اهمیت انتخاب میزهای مناسب است. گفته می شود که مگوایر میزهای پوکر خود را ایجاد کرده است که مملو از افراد مشهور با سرمایه های عظیم بود. این افراد که گویا مهارت بالایی هم نداشته اند، به مگوایر کمک کردند تا ده ها میلیون دلار کسب کند. ما هم می‌توانیم از انتخاب میزهای پوکر مناسب برای بازی سود ببریم.

 

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
آزار جنسی دختر 10 ساله توسط مادر و دوست پسر مادرش + عکس
آزار جنسی دختر 10 ساله توسط مادر و دوست پسر مادرش + عکس