چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم و دیر ارضا شویم؟

چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم و دیر ارضا شویم؟

چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم 

چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم و دیر ارضا شویم؟ هوپ فلین، بنیانگذار گروه زنانه FeedmeFemale و مسئول محتوای کیت تست STI iPlaySafe، تخصص خود را در مورد ساخت یک ماراتن جنسی به جای دوی سرعت ارائه کرده است. زیرا که بسیاری از آقایان نگران زود انزالی و شرمندگی بعد از آن در تختخواب هستند. او توصیه هایی دارد که به واسطه آنها می توانید دیرتر ارضا شوید.

 

برای کمک زود انزالی آقایان، یکی از متخصصان جنسی نکات برتر خود را برای رابطه جنسی طولانی تر به اشتراک گذاشته است. البته شما ممکن است فقط از تعداد کمی از آنها لذت ببرید، زیرا که برخی توصیه ها کمی عجیب هستند. هوپ فلین، در ادامه تخصص خود را در مورد سکس طولانی برای مردان توضیح داده و می توانید از آنها استفاده کنید.

 

دیرتر ارضا شدن آرزوی بسیار از مردان و پسران جوان است. این روزها اکثر افراد از قرص ها و اسپری های مختلف استفاده می کنند که در طولانی مدت می تواند برای بدن مضر باشد. اما راه های دیگر هم وجود دارند که شیمیایی نبوده و به شما کمک خواهند کرد. با پیشنهاداتی مانند پیش نوازی طولانی و ماساژ وابسته به عشق شهوانی، مطمئناً سکس خودتان را لذت بخش تر خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: هشت ساعت ارگاسم متوالی با این روش های عالی!

 

1. از پیش نوازی طولانی تر لذت ببرید

همیشه زمان و مکانی برای پیش نوازی وجود دارد، با این حال اگر کمی زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، سکس شما بهتر می شود. هوپ به شما و شریک زندگیتان پیشنهاد می‌کند این روند را انجام دهید و عجله نکنید. او گفت: پیش نوازی باید بخش مهمی از رابطه جنسی باشد، پس چرا از دست ها و دهان خود قبل از نزدیکی استفاده نکنید.

چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم 

می توانید با خوشحال کردن شریک جنسی خود این کار را مورد آزمایش قرار دهید. شما قبل از رابطه جنسی باید آب و خون را در تمام قسمت های مناسب بدن تان جریان دهید تا سکس هر دوی شما فوق العاده باشد. برای رویداد اصلی هیجان زده نباشید، زیرا که نصف کار پیش نوازی است. عجله نکنید و زیر گاز را کم کنید تا غذای شما بهتر پخته شود.

 

2. هنر لبه زدن را تمرین کنید

اگر قبلاً در مورد لبه زدن چیزی نشنیده اید، به سادگی به یک تکنیک جنسی اشاره دارد که در آن شما ارگاسم خود را کنترل می کنید. این را می توان به تنهایی یا با شریک زندگی انجام داد و شامل حفظ سطح بالایی از برانگیختگی جنسی برای مدت طولانی بدون رسیدن به اوج می شود. بنابراین، اگر متوجه شدید که خیلی سریع به ارگاسم می‌رسید، هوپ توصیه می‌کند این را امتحان کنید.

 

او توضیح داد: تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه احساس کنید به اوج می رسید، تحریک را متوقف کنید. شما اساساً باید رابطه جنسی متوقف کنید و دوباره شروع کنید تا مطمئن شوید که برای مدت طولانی تری رابطه جنسی دارید. باور کنید که اینکار بسیار بهتر از مصرف قرص و اسپری های مختلف است که اندام جنسی شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

 

بیشتر بخوانید: تاثیر رابطه جنسی بر روی طول عمر شما

 

3. به ماساژ وابسته به عشق شهوانی بپردازید

هوپ توصیه می‌کند که سعی کنید برانگیختگی خود و شریک زندگی‌تان را از طریق برخی ماساژهای وابسته به عشق شهوانی تقویت کنید. این متخصص می‌گوید که «احساس‌انگیز بودن و صمیمی بودن با شریک زندگی‌تان کلیدی برای زنده نگه داشتن شعله سکس است». او ادامه داد: افزودن ماساژ با روغن‌ها به فرآیند جنسی می‌تواند راهی عالی برای کشف بدن یکدیگر و ایجاد ارتباط عمیق‌تر باشد.

ترفند رابطه جنسی طولانی

چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم و دیر ارضا شویم؟

 

درست همانند پیش نوازی، انجام ماساژهای جنسی هم می تواند کیفیت و طول رابطه جنسی شما را بیشتر کند. دوباره تاکید می کنیم که همه چیز درمورد لحظه اتصال اندام جنسی شما و شریک جنسی تان نیست. رابطه جنسی بسیار پیچیده تر از چیزی است که فکر می کنید. اگر مدتی اینکارها را به درستی انجام دهید، خواهید دید که مدت زمان رابطه جنسی شما بسیار بیشتر خواهد شد.

 

4. حرف های سکسی بزنید

هوپ گفت که حرف های سکسی می‌تواند به ایجاد تنش و افزایش انگیختگی قبل از وارد شدن به خود عمل کمک کند. او پیشنهاد می کند که خواسته های خود را بیان کنید و آنچه را که می خواهید شریک زندگی تان انجام دهد/به جای آن چه می خواهید با او انجام دهید. حتی قبل از رابطه جنسی می توانید سکس چت کرده و خودتان را به اوج تحریک قبل از رابطه جنسی برسانید.

 

او می‌گوید: می‌توانید با گفتن همه کارهایی که قرار است با او انجام دهید و آنچه می‌خواهید با شما انجام دهد، به همسرتان بگویید، حال و هوای خود را به دست آورید. رابطه جنسی در سکوت لذتی ندارد. به هر حال این لذتی است که به آدمی داده شده و باید سعی کنید به بهترین نحو از آن استفاده کنید. بنابراین اگر خجالت می کشید حرف های سکسی بزنید، سکس چت کنید.

 

بیشتر بخوانید: زنی که 23 ارگاسم در روز دارد و از رابطه جنسی زیاد لذت می برد!

 

5. قبل از رابطه جنسی خودارضایی کنید

هوپ گفت، برای مردان، خودارضایی کوتاه مدت قبل از رابطه جنسی به تاخیر در انزال در طول رابطه جنسی کمک می کند. البته اگر اینکار برای شما مناسب نیست، این متخصص پیشنهاد می‌کند: می‌توانید ماساژ ریشه آلت تناسلی را (در جایی که در نزدیکی قاعده آلت تناسلی خود، بالا و پایین و/یا با حرکات دایره‌ای ماساژ می دهید)، انجام دهید.

تکنیک های رابطه جنسی طولانی

زیرا تحریک آلت تناسلی قبل از آن می‌تواند به شما کمک کند تا دوام داشته باشید. بنابراین قبل از رابطه جنسی می توانید خودارضایی کنید و وقتی دوباره به تحریک رسیدید، رابطه جنسی واقعی را شروع کنید. البته اگر مخالف خودارضایی هستید، هم می توانید کمی آلت تناسلی تان را ماساژ دهید. ماساژ دادن آلت تناسلی هیچ اشکالی برای کسی ندارد.

 

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
بیوگرافی هیبا ابوک همسر اشرف حکیمی + عکس لخت خفن هیبا ابوک
بیوگرافی هیبا ابوک همسر اشرف حکیمی + عکس لخت خفن هیبا ابوک