تن فروشی زن نگهبان زندان در استرالیا و هجوم زندانیان هوادار به پیج او!

تن فروشی زن نگهبان زندان در استرالیا و هجوم زندانیان هوادار به پیج او!

تن فروشی زن نگهبان زندان در استرالیا 

تن فروشی زن نگهبان زندان در استرالیا باعث شده تا زندانی ها به طرفداران دسته اول او تبدیل شوند. دو سال پیش، آلیشیا دیویس، 31 ساله، به عنوان یک نگهبان زندان کار می کرد و مجبور بود با زندانیان سرکش برخورد کند. این زن می گوید: من یک افسر زندان بودم که حالا تبدیل به یک مدل شده ام – زندانی که آزاد شده اند اکنون سعی می کنند محتوای داغ و جنسی من را بخرند.

 

قبلا زندانی ها باید از این نگهبان اطاعت می کردند، اما حالا که این زن جذاب از شغل خود استعفا داده، زندانی ها سعی می کنند عکس های داغ او را بخرند. این مدل زیبا و جوان فاش کرده است که زندانیان سابق اکنون سعی می کنند برای خرید محتوای او ثبت نام کنند. آنها تبدیل به هواداران درجه یک این زن شده اند و پول زیادی را وارد حساب های او می کنند.

 

نگهبان زندان که تبدیل به یک مدل شد

فقط دو سال پیش، آلیشیا دیویس، 31 ساله، اهل استرالیا، به عنوان یک نگهبان زندان کار می کرد. او باید یاد می گرفت که چگونه با زندانیان سرکش رفتار کند. با این حال، حالا آن زندانی ها به او پول می دهند تا عکس ها و ویدیوهای داغ و تحریک آمیزش را بعد از تغییر شغلش ببیند. حتی زندانبانان سابقی که او قبلاً با آنها کار می کرد، سعی می کنند وارد عمل شوند.

تن فروشی زن نگهبان زندان در استرالیا 

خب، این زن حالا به‌عنوان یک افسر اصلاحی سابق که به تولیدکننده محتوا تبدیل شد، طرفداران بسیار فعالی پیدا کرده است. زمانی که آلیشیا نگهبان بو جذابیت، ظاهر زیبا، و نگرش خوبی داشت و با زندانی ها بدرفتاری نمی کرد. اما فکرش را نمی کرد که یک روز آن زندانی هایی که باید حواسش به آنها میبود، حالا پول وارد حسابش کنند.

 

بیشتر بخوانید: دستگیری پورن استار مشهور به دلیل قاچاق کوکائین به اسپانیا! + عکس

 

زندانی ها می خواستند با آنها رابطه داشته باشم

وقتی از آلیشیا، در مورد غیرمعمول‌ترین واکنش هایی که داشته سؤال شد، گفت: من با یک زیرمجموعه چت می‌کردم و همه چیز عادی بود. آنها از من یک ویدیوی سفارشی خواستند که البته با خوشحالی انجامش دادم. تا اینکه گفتند: یادته قبلا تو زندان بالا سر ما وامیستادی؟ ما تازه از زندان بیرون آمدیم و می‌خواهیم ببینم آیا می‌توانی لباس فرم خود به شکلی تحریک آمیزتر بپوشی؟

نگهبان زندان که تبدیل به یک مدل شد

آلیشیا می‌گوید که این درخواست آنها جای تعجب ندارد. زیرا برخی از زندانیان حتی در شغل قبلی‌اش هم، همه چیز را امتحان کرده بودند تا بتوانند اندام او را ببینند. او می‌گوید: بیشتر اوقات آنها رفتار خوبی داشتند، اما شما خواهید دید که گاهی رفتارهای جنسی هم از آنها سر می زند. البته من آنها را سرزنش نمی‌کنم، زیرا زندان محیطی است که از تستوسترون تغذیه می‌کند.

 

اما به عنوان یک زن زندانبان مهم است که همیشه موضع خود را حفظ کنید. شما باید به آنها یادآوری کنید که چه کسی مسئول است. سپس آن‌ها دیگر شانس شان برای دوستی را امتحان نخواهند کرد. باید بگوییم که احترام در حرفه آلیشیا بسیار مهم است. و این چیزی است که در پیج او در پلتفرم OnlyFans هم فیلتر شده است.

 

بیشتر بخوانید: لو رفتن عکس های لخت معلم زن جوان و اخراج او از مدرسه + عکس

 

احترام برای من خیلی مهم است

او گفت: این قانون شماره یک من همیشه باعث ایجاد پایگاه هواداران مثبت و محترمانه شده است. بنابراین فالوورهای من می دانند که نمی توانند مانند فاحشه ها با من صحبت کنند. و البته، (نه بزرگ) برای من، زمانی است که یکی از افراد می‌آید و از همان ابتدا با بی‌احترامی با من صحبت می‌کند… اگر یکی از فالوورها چیزهایی از من بخواهد یا با نام‌های تحقیرآمیز مرا صدا بزند، بلاک می شود.

روابط جنسی در زندان

من خیلی سریع پیام صوتی می‌دهم و توضیح می‌دهم که: دنیای واقعی طوری نیست که در صفحه‌ام می بینید. من هرگز به عقب رانده نشده‌ام. آنها همیشه بسیار زود عذرخواهی می‌کنند و دوست دارند که ببینند من چگونه در موضع خود بایستم. این یک چرخش بزرگ برای آنها است. سپس، آنها ذهنیتی باز پیدا می‌کنند و ما با هم خیلی خوش می‌گذرانیم.

 

بیشتر بخوانید: زن زیبا و خوش اندام که مردان پولدار را اغوا می کند + عکس

 

نمی دانم که چه کسی با من قرار می گذارد

به دلیل ماهیت ناشناس افراد در پلتفرم OnlyFans، آلیشیا همیشه نمی داند که عکس های برهنه برای چه کسی ارسال می کند. بنابراین، او می گوید: نمی دانم، شاید یک قرار گذاشتم و در یک بار با یک زندانی سابق رو به رو شدم. این زن جوان گفت: من یکی از فالوورهایم را به عنوان یکی از معروف ترین زندانیان از زمان کارم در زندان می شناختم.

 

علی‌رغم درخواست برای به حداکثر رساندن درآمد، آلیشیا مرزهای محکمی را در اطراف پایگاه هواداران خود قرار می‌دهد. یعنی او بلافاصله هر کسی را که به عنوان یک زندانی سابق می‌شناسد مسدود می‌کند. اما، قوانین مشابه برای همکاران سابق او اعمال نمی شود. آلیشیا گفته که نمی خواهد با زندانیان سابق و همکاران سابقش قرار عاشقانه بگذارد.

 

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
کیم شیله جذاب ترین هوادار تیم دورتموند + عکس
کیم شیله جذاب ترین هوادار تیم دورتموند + عکس