شکایت زن از شوهر برای نگاه نکردن فیلم های 18+

شکایت زن از شوهر برای نگاه نکردن فیلم های 18+

شکایت زن از شوهر برای نگاه نکردن فیلم های 18+ 

 

شکایت زن از شوهر برای نگاه نکردن فیلم های 18+ باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شده است. این زن در توییتر گفته که عاشق دیدن فیلم های پورن است اما شوهرش راضی نمی شود که به همراه او پورن تماشا کند. سپس، کاربران وارد بخش کامنت ها شده و هزاران نظر ارائه دادند. ما نیز، در ادامه توضیحات یک متخصص روابط جنسی در جواب این زن را به اشتراک گذاشته ایم.

 

آنا ریچاردز، کارشناس روابط جنسی و بنیانگذار پلتفرم جنسی اخلاقی Frolicme.com، توصیه های خود را در مورد نحوه معرفی ویدیوهای 18+ به رابطه شما ارائه کرده است. موضوع ویدیوهای بزرگسالان اغلب تابو است و برخی از زوج ها بر سر آن با هم دعوا می کنند. در بسیاری از مواقع، یکی از افراد در یک رابطه بیشتر از شخص دیگر تماشای فیلم های پورن را دوست دارد.

 

گاهی اوقات مردم حتی می توانند فکر کنند که این “برای رابطه جنسی خوب” است. با در نظر گرفتن این موضوع، آنا ریچاردز، کارشناس سکس، توصیه های خود را در مورد نحوه معرفی ویدیوهای 18+ به رابطه خود ارائه کرده است. او همچنین به اشتراک گذاشته است که چگونه آنها واقعاً می توانند برای هر دوی شما مفید باشند.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زن متاهل با رئیس شرکت و عدم احساس گناه او!

 

مزایای تماشای فیلم های 18+ با همسر

این سکس اکسپرت گفت: فیلم های بزرگسالان به ما این فرصت را می دهد که ایده های خود را گسترش دهیم، آزمایش کنیم و خیال پردازی کنیم. این می تواند راه فوق العاده ای برای به اشتراک گذاشتن خواسته هایمان با دیگران ارائه دهد. همچنین می تواند به ما کمک کند روابط خود را تجدید کنیم و ما را به شکل های جدید بازی الهام بخشد.

شکایت زن از شوهر برای نگاه نکردن فیلم های 18+ 

با این حال می توان به آن منفی نگریست. زیرا بسیاری از زنان از آزادی در تمایلات جنسی خود احساس امنیت نمی کنند. بیشتر مطالب اصلی بزرگسالان برای مردان ساخته شده است. به همین دلیل است که سایت های زنانه و زن محور مانند FrolicMe می توانند برای زنانی که به دنبال کشف خود از نظر جنسی هستند مفید باشد.

 

همچنین، به زنان اجازه دهد احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشند. با این حال، آنا در مورد تماشای فیلم های پورن با همسر، یک هشدار بزرگ داشت. او گفت: مطمئن شوید که برای تماشای مطالب بزرگسالان با هم عجله نکنید. (تا زمانی که هر دو در مرحله ای قرار بگیرید که به راحتی خواسته های یکدیگر را درک کنید و بتوانید نیازهای جنسی خود را بیان کنید).

 

بیشتر بخوانید: زن پشمالو که 10 سال است شیو نکرده می گوید مردان عاشق او هستند + عکس

 

نکات مهم درباره دیدن فیلم پورن با همسر

اگر در تلاش هستید تا آنچه را که شما را تحریک می‌کند بیان کنید، مطمئناً نمی‌توانید به تماشای یک فیلم رابطه جنسی سه نفره و رضایت‌بخش بپردازید. واضح است که چرا می‌خواهید تماشای آن را با شریک زندگی‌تان شروع کنید و چگونه احساس می‌کنید ممکن است به روابط جنسی شما شما کمک کند. این متخصص همچنین گفت که جذابیت برای هر دو نفر بسیار مهم است.

مزایای تماشای فیلم های 18+ با همسر

او همچنین افزود: زمانی که صحبت از تماشای رابطه جنسی به میان می آید، هر دوی آنها را در نظر بگیرید. به همان اندازه مهم است که درباره چیزهایی که نمی‌خواهید مشاهده کنید بحث کنید. زیرا اینکاربیشتر یک خاموش کردن است تا روشن کردن. بنابراین مطمئن شوید که احساس می‌کنید هر دوی شما در آن راحت هستید.

 

او با ارائه آخرین توصیه خود، گفت: سعی نکنید در تماشای فیلم های بزرگسالان بیش از حد جاه طلب باشید و ترجیحات خود را از طریق تجربه ایجاد کنید. ابتدا با برخی از سایت های مستقل شروع کنید، مانند Frolicme.com که زنان و زوج ها را برای کشف عشق شهوانی آماده می کند. و اعتماد به نفس و لذت جنسی را پرورش دهید.

 

بیشتر بخوانید: ارائه خدمات جنسی برای کمک به خیریه توسط زن جوان!

 

معایب تماشای فیلم های بزرگسالان با همسر

تماشای فیلم‌های پورنوگرافی با همسر می‌تواند منجر به مشکلات و اثرات منفی متعددی بر روابط و زندگی زناشویی آنها شود. فیلم‌های پورنوگرافی معمولاً برای تحریک جنسی ساخته شده‌اند. اما تماشای آنها با همسر می‌تواند باعث افزایش تحریک بیش از حد و ایجاد انتظارات غیر واقعی در مورد عملکرد جنسی همسر شود که می‌تواند به ناکامی و اختلافات در رابطه منجر شود.

نکات مهم درباره دیدن فیلم پورن با همسر

همچنین، تماشای فیلم‌های پورنوگرافی ممکن است باعث کاهش نیاز به ارتباط جنسی و احساس نزدیکی با همسر شود. به جای برقراری ارتباط جنسی با همسر، افراد ممکن است به تماشای فیلم‌ها روی آورده و این می‌تواند منجر به انزوا و اختلافات در رابطه شود. دیدن مداوم فیلم‌های پورنوگرافی می‌تواند باعث شود که هر دوی طرفین از خود بدن‌های تصویر بدی داشته باشند و باعث کاهش اعتماد به نفس شود.

 

به علاوه، تماشای فیلم‌های پورنوگرافی می‌تواند به مشکلات روانی مانند اضطراب، افسردگی و اعتیاد منجر شود که همه این موارد می‌توانند رابطه‌ی زناشویی را تضعیف کنند. در برخی موارد، تماشای فیلم‌های پورنوگرافی ممکن است به نقض احترام به همسر منتهی شود. این می‌تواند باعث ناراحتی و اختلافات در رابطه شود و به طور کلی احساس احترام و ارزشمندی را ضعیف کند.

 

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
بدن نمایی زن 49 ساله در تیک تاک و واکنش کاربران به او!
بدن نمایی زن 49 ساله در تیک تاک و واکنش کاربران به او!