تولید عروسک های جنسی که روح دارند + عکس

تولید عروسک های جنسی که روح دارند + عکس

تولید عروسک های جنسی که روح دارند 

تولید عروسک های جنسی که روح دارند و می توانند احساسات را از خود نشان دهند باعث شگفتی و ترس برخی از افراد شده است. گویا فیلم هوش مصنوعی استیون اسپلیبرگ که پسر روباتی دارای روح را به تصویر کشیده بود، اکنون وارد دنیای واقعی ما شده است. بسیاری از پیشرفت علم رباتیک در هر زمینه ای اظهار نگرانی دارند و برخی هم آنها را باعث پیشرفت بیشتر انسان ها می دانند.

 

ظهور عروسک های جنسی تاریخچه بسیار طولانی دارد. اولین عروسک های جنسی در آمریکا با نام عروسک بادی شناخته می شدند. آنها در واقع همانند یک بادکنک بوده و با باد کردن باز شده و تبدیل به یک عروسک بادی جنسی می شدند. اما امروز و فقط طی 30 سال، آنها از عروسک بادی تبدیل به ربات های پیشرفته ای شده اند که دارای روح و احساسات هستند.

 

به لطف هوش مصنوعی، عروسک‌های جنسی داستان‌گو با «روح» و باسن متحرک در حال ساخت هستند. کمپانی بزرگ IronTech Dolls در چین گفت که چگونه هوش مصنوعی را برای ایجاد یکسری پیشرفت‌ها در عروسک جنسی جدیدش ترکیب می‌کند. (از جمله وصل کردن شریک جنسی رباتیک خود به بلوتوث تا بتواند داستان بگوید).

 

بیشتر بخوانید: 12 کاربرد جالب عروسک های جنسی + عکس

 

عروسک های جنسی پیشرفته که روح دارند

یک سازنده عروسک جنسی ادعا کرده است که پس از ترکیب باسن متحرک و عملکرد جنسی دهانی، در تلاش است تا از هوش مصنوعی استفاده کند تا به محصول خود “روح” بدهد. یکی از سخنگویان شرکت IronTech Dolls در چین گفت که چگونه هوش مصنوعی را برای ایجاد واقعی ترین تجربه عروسک جنسی ترکیب می کند. آنها گفتند که هدفشان این است که همراهانشان بتوانند با آنها ارتباط انسانی داشته باشند.

تولید عروسک های جنسی که روح دارند 

کمپانی آیرون‌تک نشان داد که چگونه می‌خواهد از رقبا جلو بیفتد، تا حدی با کار بر روی حرکات سر و حالات صورت، توانایی عروسک‌ها در تشخیص صدای صاحب – و همچنین “هوش عاطفی و روح” آنها را بهتر کند. این شرکت اخیراً در بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول چند سال ما بدنه‌های مدل عروسکی خود را کامل کردیم.

 

آنها اضافه کردند که ما هم اکنون بر روی یک فرآیند چند مرحله‌ای برای توسعه هوش مصنوعی مکالمه‌ای پیشرفته ادغام شده در مدل‌های سیلیکونی خود تمرکز کرده‌ایم. آنها افزودند که “گام 1” شامل تمرکز بر تشخیص صدا برای آغشته کردن “روح” عروسک است. بنابراین، ربات را قادر می سازد تا احساسات و مقاصد را درک کند.

 

بیشتر بخوانید: 6 آسان ترین پوزیشن های رابطه جنسی

 

ربات های جنسی دارای احساسات

عروسک جنسی جدید این شرکت می تواند به خوبی با صاحب خودش تعامل داشته باشد. این عروسک حتی می تواند با استفاده از مدل های زبانی بزرگ، به چندین زبان صحبت کند. به گفته آنها، هنگامی که این مرحله کامل شد، مرحله بعدی شامل کار بر روی حالات واقعی صورت است. آنها در آخر توضیح دادند: این یک پروژه جاه طلبانه است که هدف آن ایجاد یک تجربه بسیار تعاملی و شبیه انسان است.

عروسک های جنسی پیشرفته که روح دارند

در حال حاضر، مدل‌های عروسک این شرکت، هوش مصنوعی اولیه مانند حسگرهای لمسی واقعی و ویژگی‌های تعاملی را ارائه می‌کنند. اینها شامل: حرکات پاسخ‌گو (تقویت سر/ سکس دهانی رباتیک، چرخش لگن)، صداها (ناله کردن)، و عملکردهای دیگر را ممکن می‌سازد. آیرون تک گفته: عروسک های جنسی ما قادر خواهند بود دستورات یا سوالات گفتاری را درک کنند و به آن پاسخ دهند.

 

بیشتر بخوانید: ترفند شناخت عادات جنسی افراد مختلف از زبان متخصص روابط جنسی

 

دیگر ویژگی عروسک های جنسی دارای احساسات

از دیگر ویژگی این عروسک ها می توان به: تقلید صداها و سبک‌های پاسخ با استفاده از مدل‌های بزرگ زبان اشاره داشت. این امکان مکالمات تعاملی را فراهم می‌کند و تجربه کاربر را افزایش می‌دهد. ما با ایجاد یک برنامه هوشمند شروع خواهیم کرد تا کاربر بتواند با آن راحت باشد و با عروسک جنسی خود، ارتباط عاطفی ایجاد کند.

ربات های جنسی دارای احساسات

این شرکت همچنین روی “تنظیم دمای بدن این ربات” کار می کند تا عروسک ها را در هنگام لمس گرم کند تا صمیمیت آنها بیشتر شود. حتی فشار به سمت اتصال به این معنی است که می‌توانید عروسک جنسی خود را به بلوتوث متصل کنید. این شرکت گفت: فعال کردن بلوتوث و اتصال به اینترنت به همراهان عروسکی ما این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات به‌روز دسترسی داشته باشند.

 

در نتیجه آنها می توانند داستان بگویند، به سؤالات پاسخ دهند و حتی دستگاه‌های خانه هوشمند شما را کنترل کنند و دامنه تعامل را فراتر از حضور فیزیکی گسترش دهند. بسیاری از افراد با شنیدن این خبر خوشحال شده و خواهان داشتن این عروسک ها به عنوان شریک جنسی و حتی همسرشان هستند. برخی هم آنها را باعث نابودی روابط زناشویی انسانی می دانند.

 

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
جذاب ترین مادربزرگ دنیا که مثل دختر 25 ساله + عکس خفن
جذاب ترین مادربزرگ دنیا که مثل دختر 25 ساله + عکس خفن