بوسیدن مهمتر از رابطه جنسی است | نکات مهم درباره پیشنوازی

بوسیدن مهمتر از رابطه جنسی است | نکات مهم درباره پیشنوازی

بوسیدن مهمتر از رابطه جنسی است 

لاریسا سومپانی اینفلوئنسر مشهور می گوید: بوسیدن مهمتر از رابطه جنسی است و گاهی اوقات من قلقلک بوسیدن را به سکس ترجیح می دهم. خانم لاریسا سومپانی، 24 ساله، وقتی فاش کرد که بوسیدن را به سکس ترجیح می دهد، فالوورهایش را شگفت زده کرد. او ادعا می‌کرد که بوسیدن بسیار مهمتر از رابطه جنسی است. این مدل و اینفلوئنسر مشهور در ادامه نکات مهمی درباره پیشنوازی را توضیح می دهد.

 

وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می‌آید، مردم همه چیز درمورد آن را دوست دارند. بسیاری ممکن است کمی پیشنوازی قبل از رابطه جنسی را ترجیح دهند، در حالی که دیگران ترجیح می دهند عامل شروع کننده را نادیده بگیرند و مستقیماً به سمت غذای اصلی بروند. حالا یکی از مدل های مشهور فاش کرد که تا بوسیدنی نباشد، به رابطه جنسی اهمیتی نمی دهد.

 

اهمیت بوسیدن قبل از رابطه جنسی

لاریسا سومپانی، 24 ساله، بر اهمیت بوسیدن قبل از رابطه جنسی تاکید کرد. او گفت: “بوسیدن مهمتر از رابطه جنسی است.” این مدل زیبا تجربه شخصی خود را به اشتراک گذاشت و فاش کرد که بوسه دوست پسر فعلی اش ویکتور پرادو بود که او را به خود جلب کرد. لاریسا افزود: زنان مرا درک خواهند کرد، زیرا که یک بوسه فرانسوی اشتیاق ما را به رابطه جنسی بیشتر می کند.

بوسیدن مهمتر از رابطه جنسی است 

به گفته این مدل، علیرغم اینکه تجربیات جنسی متفاوتی داشته است، او استدلال می کند که بهترین نوع رابطه جنسی، رابطه با پیش نوازی است. وی معتقد است، جستوجو در تکنیک ها و پوزیشن های مختلف در طول بوسه برای افزایش لذت در هنگام عمل جنسی ضروری است. به علاوه، او می گوید: من هرگز کسی را ندیده ام که از بوسیدن خوشش نیاید.

 

چرا بوسیدن قبل از رابطه جنسی مهم است؟

لاریسا توضیح می دهد: پیش نوازی زمان ایده آلی است تا با لذت بردن از بوسه ها، رابطه جنسی را شروع کنید. این مدل اخیراً از پوزیشنی در رختخواب صحبت کرده است که در اولین قرار ملاقات داشت. زمانی که او و دوست پسرش تصمیم گرفتند صمیمی شوند، لاریسا با محافظ جنسی دوست پسرش موافق نبود.

اهمیت بوسیدن قبل از رابطه جنسی

او گفت: من دیدم کاندوم های او وگان نیست و این همه چیز را خراب می کند. بدون هیچ گونه حفاظت گیاهی، دوست پسرش سعی کرد او را متقاعد کند که از کاندوم استفاده نکند. اما لاریسا از درخواست او متحیر شد. اگرچه او بوسیدن را به رابطه جنسی ترجیح می دهد، اما برای حفظ تناسب اندام خود، چند بار در هفته شنا می کند.

 

بنابراین، لاریسا نمی خواست ناخواسته باردار شود و بدنی که سالها برای آن زحمت کشیده را از دست بدهد. اما در نهایت آنها بدون استفاده از کاندوم رابطه جنسی داشته و آن شب، تبدیل به یکی از بهترین شب های زندگی این مدل شد. همان شب بود که او فهمید بوسیدن چقدر رابطه جنسی را جذاب تر می کند. بنابراین، او به تمام افراد تاکید می کند که قبل از رابطه جنسی همدیگر را ببوسند.

 

چگونه بیشترین لذت را حین رابطه جنسی داشته باشیم؟

لاریسا می گوید: ارتباط با شریکتون، صریح و باز، یکی از اصولی‌ترین عوامل برای لذت‌بردن از رابطه جنسیه. صحبت کردن در مورد نیازها، ترجیحات، و خواسته‌های هر دوی شما می‌تونه کمک کنه تا رابطه‌تون بیشتر از همیشه لذت داشته باشه. اطمینان حاصل کنید که هر دوی شما استراحت کافی دارید و آماده‌ی رابطه جنسی هستید. استراحت و حالت ذهنی خوب می‌تونه تجربه لذت‌بخش‌تری رو ایجاد کنه.

چرا بوسیدن قبل از رابطه جنسی مهم است

امتحان کردن چیزهای جدید و اکتشاف نواحی مختلف بدن شریکتون می‌تونه تجربه رو بهبود ببخشه. هر دوی شما می‌تونید به اکتشاف مزاج‌ها، فانتزی‌ها، و نیازهای جدید بپردازید. به بدن خودتون و شریکتون توجه کنید و احساسات و لذت‌هایی که از لمس، بوسیدن، و دیگر اعمال بدنی بدست می‌آید رو تجربه کنید. خنده و بازی می‌تونه تجربه رو بیشتر از همیشه جذاب و سرگرم‌کننده کنه.

 

تناوب و زمانبندی درست فعالیت‌های مختلف در طول رابطه می‌تونه باعث افزایش لذت و رضایت هر دوی شما بشه. همیشه به یاد داشته باشید که هر شخص و هر رابطه منحصر به فردی داره، پس مهمه که با شریکتون در مورد نیازها و ترجیحات هر دوی شما صحبت کنید و راهی رو پیدا کنید که بهترین تجربه رو برای هر دوی شما فراهم کنه. و می تونید از آسان ترین پوزیشن های رابطه جنسی استفاده کنید.

 

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت
معلم سابق با فروش عکس های لخت خودش کسب درآمد می کند!
معلم سابق با فروش عکس های لخت خودش کسب درآمد می کند!